27 augustus, dag van vertrek

27 augustus 2021 - Boksburg, Zuid-Afrika

We waren gisteren thuis gekomen en Sherran-Nee, de nicht van Hans, had voor elk koppel een bloem gemaakt van hout, een Protea, de nationale bloem van Zuid Afrika.

20210827_130125

20210827_130138

Om 10 uur vertrokken we naar het vliegveld om ons te laten testen. En het resultaat hebben we dan over 2 uur.

20210827_134300

En we zijn allemaal negatief getest. We mogen weer terug naar Nederland vanavond. En dan in quarantaine voor 5 dagen en dan weer testen.

Maar eerst genieten we van nog van de kook kunsten van oom Hans en Joan.

DSCN0002_2DSCN0003_2Het heet potje kossIMG-20210827-WA0001DSCN0009_1

Het was heerlijk eten. Onze laatste maaltijd in Zuid Afrika.

DSCN0008_2Georgie ligt lekker in de schaduw een uiltje te knappen.

DSCN0011_1De was wordt nog even gewassen.

En dan zijn we klaar voor vertrek. Om 19 uur vertrekken we naar het vliegveld. de bus inleveren en dan inchecken. Om 22 uur boarden en om 23.10 vertrekt het vleigtuig als het goed is.

En om 10.20 landen we op Schiphol. Om 12 uur de taxi besteld en om 12.45 thuis als alles goed is.

Het was een hele mooie vakantie en we hebben veel gezien en meegemaakt. De dagen met oom Hans en Joan zijn erg waardevol en gezellig geweest. Blij dat we toch gegaan zijn ondanks alle maatregelen die je had met covid. Veel formulieren ingevuld en er is nog nooit zo vaak de temperatuur bij ons gemeten.

De Dekkers

1. Gerard:
    27 augustus 2021
    Het was vooral voor de jongeren de reis van hun leven. Het kennismaken met hun Afrikaanse familie was ook onvergetelijk. Goed dat jullie ondanks de corona problemen toch zijn gegaan.
  2. Monique de Bruijn:
    Jullie kunnen terug kijken op een mooi avontuur!
  3. Beppe rikkie:
    27 augustus 2021
    Een hele mooie reis gehad om nooit te vergeten ik wens jullie een goede vlucht en het zal even wennen zijn om thuis te komen en weer het gewone leven.
  4. Beppe rikkie:
    Een mooie reis om nooit te vergeten ik wens jullie een goede vlucht en een mooie thuiskomst ,het zal wel even wennen zijn.
  5. Sandra molenaar:
    28 augustus 2021
    Wat een mooie verhalen, was erg leuk om ze te volgen.
    Goeie reis
  6. Joan en Hans:
    28 augustus 2021
    It was lovely to see you all, and to be able to host you for a few days. and to be able to introduce you to some typical South African food. Our time together in the Kruger Park was very special. Hope to see you all again some time in the future
  7. Elles:
    29 augustus 2021
    Genoten van je verhalen ,en jullie nu lekker bijkomen van prachtige reis.
  8. Monica:
    30 augustus 2021
    Mooie herinneringen gemaakt, wat een mooie reis hebben jullie gemaakt, nu heerlijk nagenieten,
    welkom thuis
  9. Francisca:
    30 augustus 2021
    Mooie reis zeg! Heel bijzonder! Hoop dat jullie een goede terugvlucht hebben gehad en we spreken elkaar gauw weer!
  10. Rijm (oma Jesca):
    Fijn dat ook de terugreis soepel verlopen is. Mooi verslag. Voor ons als opa oma afgesloten met leuke foto van Jesca en Patrick. Met dank en hartelijke groet.