14 augustus, St Lucia, African Ambience Guest house

14 augustus 2021 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vandaag begon koud en regenachtig. We hebben weer 300 km. gereden van hillcrest naar St Lucia. De regen bemoeilijkte wel het autorijden. Na zo'n 100 km. stopte het met regenen. En werd het ook aangenamer qua temperatuur.

Hier in St Lucia is de temperatuur wel aangenaam ondanks dat het bewolkt is.

Het verblijf ziet er weer mooi uit en afrikaans ingericht. We werden weer hartelijk en gastvrij ontvangen door de eigenaren, Hennie en Ilze. Wij zijn ook de enige gasten hier.

Ze vertelden dat de hippo's hier gewoon op straat lopen en dat je ze voor het verblijf kan zien langs lopen.

DSCN0042_1DSCN0038_1DSCN0035_2De slaapkamerDSCN0036_1DSCN0039_1DSCN0037_1Ons zitje buitenDSCN0040De tuinDSCN0041Het zwembad

We mochten voor de lunch de borden en bestek gebruiken. Na de lunch zijn we ieder op zichzelf op pad gegaan door St Lucia.

Vanavond uit eten, kijken wat het wordt.

Morgen gaan op bootcruise om hippo's en krokedillen te spotten. En hopelijk veel foto's hiervan.

Het weer knapt morgen wat op.

Screenshot_20210814-170150_Google

De Dekkers.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Francisca:
    14 augustus 2021
    Wat een mooi verblijf! Groetjes van ons!
  2. Christa:
    14 augustus 2021
    Het ziet er wel onwijs mooi uit! Heel veel plezier op de cruise morgen, ben benieuwd naar de foto's!
  3. Beppe rikkie:
    15 augustus 2021
    Leuk hoor op het water en van alles zien.
  4. Rijm (oma Jesca):
    15 augustus 2021
    Morgen wordt een bijzondere dag. Veel plezier!
  5. Trudy:
    15 augustus 2021
    Dank, voor de mooie Foto,s, al dat mooie groen, de palmbomen en zo!
    Een spannende dag wordt het morgen denk ik zeker, we kijken weer uit naar de Foto, s die jullie gaan maken! Veel Plezier!
  6. Greet en Cor en Dick:
    15 augustus 2021
    Hoi stoere Familie,bezige Bijen,het is heerlijk vertoeven in al die mooie plaatsen je kom ogen tekort een heerlijke lodge of hotel met mooie kamers het ziet er allemaal geweldig uit.Soms wel koud ?hebben jullie zelf een elektrische deken mee ha ha, waat een prachtige uitzichten en natuur ,wij genieten er ook van net een spannend boek met elkaar,veel plezier nog en groetjes van ons
  7. Gerard dekker:
    15 augustus 2021
    Het is hier ook weer luxe, goed verzorgt en compleet. Mijn reacties op jullie verhalen, verzonden vanaf mijn telefoon zijn niet overgekomen. Daarom probeer ik deze op mijn labtop.