20 augustus, Berg en Dal rest camp, Kruger park

24 augustus 2021 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Hallo, vanmorgen weer op weg gegaan van Nelspruit naar Berg en Dal, Krugerpark.

Een rit van 70 km tot het hek om naar binnen te gaan, Phabeni gate.

Het is een rit van 100 km. om bij het rest camp te komen.

Dan begint het zoeken naar de dieren die we moeten spotten. We zien olifanten bij een watergat die weer 2 x de weg oversteken. Giraffen,Kudu's, impala's, vogels, schedel van een olifant. En na de lunch hyena's langs de kant van de weg met kleintjes. Wel heel lelijke beesten overigens

DSCN0436DSCN0448DSCN0460DSCN0450DSCN0465ZazoeDSCN0450Pinked breasted birdDSCN0468Schedel van een olifantDSCN0469 DSCN0470DSCN0474Kudde olifantenDSCN0494Hyena's langs de kant van de wegDSCN0501

We komen om 16.30 bij het camp aan en gaan inchecken. We komen erachter dat ons huisje naast oom Hans aan iemand anders gegeven. Dat is wel jammer want we zitten nu niet naast elkaar.

Het huisje valt een beetje tegen, wij slapen in de woonkamer/keuken

Het duurde een tijdje voordat ik deze dag en de volgende dagen kon mailen, we hadden geen internet in het Krugerpark vandaar.

In de middag gingen we naar het huisje van Hans en Joan die ergens anders op het park zaten, dit was een vergissing, we hadden naast Hans en Joan moeten zitten maar ja het is wat het is.

Hans en ik gingen heen en wat we zagen was een passerende kudde olifanten die achter het hek langs liepen. Die kwamen een paar keer aan het heen en weer lopen.

DSCN0869DSCN0873DSCN0871DSCN0880DSCN0881DSCN0882DSCN0883Erg imponerend zo'n olifant van dichtbijDSCN0886DSCN0887DSCN0888

De Dekkers

1. Olga:
    24 augustus 2021
    Gaaf zeg....wat een belevenis
  2. Beppe rikkie:
    24 augustus 2021
    Leuk om al die dieren te zien