Monique Dekker-Koper

601
Video’s:

Over mij

Ik ben werkzaam in de zorg.

Vorig jaar zijn mijn man Hans en ik 25 jaar getrouwd en zouden naar Zuid Afrika gaan, dat ging niet door vanwege Corona. Als het goed is  gaan we dit  jaar (2021) met onze kinderen Patrick en Thomas, 4 weken naar Zuid Afrika. Hun partners gaan mee. Nick en Jesca.

Hans heeft familie daar wonen en gaan bij hun beginnen in Boksburg met de rondreis.

Over mijn reis

We vertrekken vrijdag 30 juli met KLM om 10.30 richting Johannesburg. Wij komen daar om 21.30 aan. We hebben een busje gehuurd voor 4 weken om rond te reizen. We verblijven eerst 3 nachten bij de oom Hans en Joan. Daarna gaan we een rondreis maken. Eerst stoppen we in Bloemfontein, dan Middelburg, Addo, Macleanstown, Coffee bay, Kokstad, Champagne Valley, Hillcrest, St Lucia, Piet Retief, Nellspruit, Krugerpark (Berg en Dal), Krugerpark (Satara), Matibidi, Sabi en dan terug naar Johannesburg op donderdag 26 augustus. Op vrijdag 27 augustus, 23.15 te vertrekken naar Nederland. Daar komen we op zaterdag 28 augustus om 9.30 aan.

Bezochte landen

Ik heb 3 landen (2%) bezocht:

Nederland, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.