12 augustus, Champagne Castle Hotel

12 augustus 2021 - Winterton, Zuid-Afrika

De zipline was afgezegd door 'slecht' weer dus we gingen  ieder met zijn 2en een wandeling maken, ieder op zijn eigen tempo.

Wij hebben de Fern Forest gelopen. Behoorlijk stuk omhoog en door het bos. En uit eindelijk een hele kleine waterval gezien. Dit komt waarschijnlijk door de droogte.

We hebben in totaal 2,5 uur over gedaan.

DSCN0007_1DSCN0013_1DSCN0017_2DSCN0019

DSCN0020_1de ultieme beloning. De 'waterval'

Jesca en Patrick gingen hun eigen wandeling doen naar Christel Peak of zo.

IMG-20210812-WA0007IMG-20210812-WA0006IMG-20210812-WA0005IMG-20210812-WA0003IMG-20210812-WA0002IMG-20210812-WA0001

We hebben toch weer gebeld met de zipline ivm het slechte weer die er morgen aan zit te komen.

Bleek dat we de verkeerde locatie hadden gebeld en die begreep dat een groep van 6 wilde afbellen. Dacht dat wij het waren. Maar door mis communicatie door de telefoon dachten we dat vandaag was afgezegd en morgen terecht konden maar helaas we hadden vandaag gewoon de zipline kunnen nemen.

Hopelijk verderop in de vakantie kunnen we nog een zipline meemaken, of bij Nelspruit of bij Graskop, waar we langs komen.

Dat was het voor vandaag.

De Dekkers

1. Tirza:
    12 augustus 2021
    Wat balen van die miscommunicatie over het ziplinen. Wel héél mooie foto's weer. Hopelijk valt het mee met het weer morgen. Voorspelling lijkt niet best.🥶
  2. Monica:
    12 augustus 2021
    Prachtig wat een mooie foto’s wat een ervaring, hoop op mooi weer voor jullie morgen 🤞
  3. Trudy:
    12 augustus 2021
    Ja, jullie zijn wandelaars he?
    ja, In zo een mooie omgeving is het verrassend, wat je tegenkomt!
    Morgen weer iets anders meemaken!
    Spannend !!
  4. Christa:
    13 augustus 2021
    Balen van de zipline!! Hopelijk kunnen jullie hem binnenkort wel doen :-)
  5. Beppe rikkie:
    13 augustus 2021
    Het ziet er weer prachtig uit
  6. Francisca:
    13 augustus 2021
    Jammer dat het niet door is gegaan, maar jullie hebben dus nog een kans om het mee te maken.
    Groetjes van hier
  7. Sherran-Nee Birk:
    17 augustus 2021
    I used to work at this Hotel. I hope you enjoyed the stay there. Right in the heart of the mountains. It is one of my favourite places on earth.