17 augustus, Piet Retief, Forest Hill Coutry Lodge

17 augustus 2021 - Piet Retief, Zuid-Afrika

Na een goed ontbijt in St. Lucia vertrokken we naar Piet Retief. 300 km. verderop.

We reden nog vlak langs Swaziland, Wat eigenlijk het oorspronkelijk plan was om heen te gaan na Piet Retief. Maar door de Covid hebben we besloten om Swaziland overslaan, dan moet je je testen voordat je het land ingaat en weer testen als je het land verlaat en dat voor een 2 daags verblijf. Hierna gaan we naar Nelspruit.

Weer een mooie Lodge, hij is nog steeds bezig om het mooier te maken. Het uitzicht is enorm als je een stukje verder loopt dan je kamer.

DSCN0357_1DSCN0344_1DSCN0347_1DSCN0343De kamersDSCN0349_1Even een kleine wandeling en je hebt een wijds uitzicht DSCN0355_1DSCN0341_1DSCN0342DSCN0368_1DSCN0366_1DSCN0360_1De vogels die je hier ziet precies voor de veranda is mooi om naar te kijken.DSCN0346_1

DSCN0374En nog even genieten voordat de zon ondergaat van het uitzicht.

Morgen kijken we weer wat het ontbijt brengt.

De Dekkers

1. Francisca:
    17 augustus 2021
    Prachtig, wat mooie uitzichten! Heel bijzonder!
  2. Trudy:
    17 augustus 2021
    We zijn veel te kort op deze wereld, om al het moois wat er te zien is, te kunnen beleven!
    Om stil van te worden zulke mooie momenten om samen te beleven !
    Deze zitten in de pocket!
  3. Monique de Bruijn:
    17 augustus 2021
    Alweer zo’n mooie locatie! Het blijft leuk om met jullie mee te genieten door je verhalen en foto’s!!
  4. Beppe rikkie:
    18 augustus 2021
    Een prachtig resort om te verblijven en een mooie omgeving rn genieten maar.
  5. Monique:
    18 augustus 2021
    Het is werkelijk allemaal mooi. Een prachtige ervaring
  6. Gerard dekker:
    18 augustus 2021
    Weer een hele mooie loges en een hele leuke foto van jullie twee. de foto`s van de diverse vogels zijn ook weer heel bijzonder. wij blijven ook genieten van jullie reisverhaal. Tot het volgende verslag.