5 augustus, reis richting Addo

5 augustus 2021 - Addo Elephant Park, Zuid-Afrika

Het ontbijt

20210805_075618Was weer een teleurstelling. Een tosti genomen uit veiligheid.

Onderweg zagen we apen langs de weg. Helaas wil het foto's uploaden niet echt lukken.

We zijn goed aangekomen in Addo. Bij Dung Beetle Guest Farm.

DSCN0074De receptie van de farm. Als je weet wat een dung beetle is dan weet je ook wat dit voorsteld.DSCN0075Rod was blij ons te zien. Hij had al 485 dagen geen gasten ontvangen. Wij zijn weer de eerste gasten die hun ontvangen. We logeren in de bush cabins. Terug naar de basics.Het is hier echt super.DSCN0084

DSCN0081Dit is de douche die buiten de cabin is.

DSCN0083Het toilet die ook buiten de cabin is.

DSCN0082De wastafel die ook buiten de cabin is.

DSCN0080Het uitzicht vanuit de cabin

DSCN0076Het uitzicht vanaf het terras

DSCN0078De keuken

DSCN0077Het terras

DSCN0088Gedeelte van het terreinDSCN0085DSCN0089Net voordat we naar het restaurant gingen even de zons ondergang gezienDSCN0090DSCN0094DSCN0093DSCN0095

DSCN0096We laten even het eten zien waar we vanavond van genoten hebben. Dit keer goed verzorgd en lekker warm  en smaakvol.

Morgen gaan we op safari en dan volgen de dieren als we ze te zien krijgen.

Algemene mededeling: De verslagen zullen komende dagen wat vertraging oplopen omdat de wifi niet altijd goed is helaas. Dan kan het een paar dagen duren voordat je weer een verslag te zien krijgt.

De Dekkers

1. Olga:
    Jammer van jullie ontbijt😏
    Maar verder ziet het gaat uit....veel plezier op safari morgen 🤗
  2. Trudy:
    5 augustus 2021
    Het is jammer dat het ontbijt niet goed is, dat heb je nodig als jullie al die pittige dagen doorbrengen, dit is wel het echte Afrika he, zo primitief, maar wel erg leuk en avontuurlijk. Durf je s nachts, wel naar de wc ? het wordt morgen vast heel mooi, ik volg alles in spanning.
    pas goed op elkaar. en geniet maar hoor!
  3. Caroline Holtkamp:
    5 augustus 2021
    Wat super om jullie reis te kunnen volgen.
    Jammer van sommige maaltijden, maar dat mag de pret niet drukken.
    Safari, zooo gaaf! Heel veel plezier en ben al benieuwd naar de foto's. Enjoy
  4. Roy Dekker:
    5 augustus 2021
    Gaaf zeg om in zo'n bush cabin te verblijven en te slapen. Lekker wakker worden in de bush tussen de dieren en planten. Een goed geventileerd toilet is ook altijd fijn. 😉
  5. Gerard:
    5 augustus 2021
    Back to basis wilden jullie toch
  6. Ilonka:
    5 augustus 2021
    Wauw echt heel gaaf!! Supermooi daar. Geniet van de safari!!
  7. Monique de Bruijn:
    6 augustus 2021
    Wat een geweldig verblijf! Het diner ziet er erg smaakvol uit.
    Geniet van de safari!
  8. Beppe rikkie:
    6 augustus 2021
    Ee hele belevenis geniet er maar van
  9. Nicolette:
    6 augustus 2021
    Mooi avontuur, niet alleen het eten :-), maar straks ook de dieren! Geniet er van!
  10. Joan en Hans:
    6 augustus 2021
    Ben erg bly dat jullie nu in een mooi deel e van het land aangekomen zyn. De Vrystaat en Karoo hebben ook hun eigen bekoring maar het is wel een beetje dor om deze tyd van het jaar. Geniet de Dung Beetle, het ziet er goed uit.
    Tot siens, sien julle later.