7 augustus in de ochtend

7 augustus 2021 - Addo Elephant Park, Zuid-Afrika

Omdat het hier zo mooi is vertrekken we wat later. We kunnen de zonsopgang meemaken en een deel van de ochtend.

Hans gaat een ochtend duik nemen in het 'zwembad' maar eerst nog ademhalingsoefeningen doen voordat hij het water in gaat.

DSCN0287DSCN0288

DSCN0292

Plaatjes van de tuin

DSCN0289DSCN0290

DSCN0291

Door dat gat kwamen we naar buiten

DSCN0293

We verlieten Dung Beetle om 10.15 richting Macleantown.

We kwamen om 14.30 aan in Macleantown op een mooi resort.

Premier Resort Mpongo Private Game Reserve.

Van de snelweg af dachten we nog waar komen we terecht. Voor 6 a 7 kilometer aan sloppenwijken begonnen we te twijfelen waar we terecht kwamen. Na een 3 kilometer slechte weg kwamen we eraan.

We gingen wat lunchen en toen zagen we de eerste olifant.

DSCN0299Nadat we besteld hadden kwam er een kleine kudde olifanten eraan.DSCN0300DSCN0301DSCN0302

DSCN0309Heel gaaf om te zien.

Na de lunch werden we van de parkeerplaats gehaald en weer met een safari truck naar onze lodge gebracht. De private game resereve in waar we een kwartier geleden nog olifanten gespot hadden.

Wel erg luxe allemaal.

DSCN0321de hal waar onze kamer aangrenst

DSCN0322Het zwembad

DSCN0323

DSCN0317

Straks om 18 uur nog diner.

Het wel fantastisch om dit mee te maken. Je valt van de ene verbazing in de andere.

Van de bush bush naar luxe.

Net ook een lekkere douche genomen. HEERLIJK.

Bedankt voor alle mooie reacties die we erop krijgen.

Kijk vooral ook nog de video's, vooral de gang naar de badkamer vanuit de bushcabin van Addo.

De Dekkers

1. Monique de Bruijn:
    7 augustus 2021
    Wat zitten jullie op een fantastische plek!!
    En een heel mooi resort.
    Om jaloers op te worden!
  2. Greet en Cor en Dick:
    7 augustus 2021
    Lieve familie Dekker,de maaltijden waren een langzame start dat was even wennen. Gelukkig moesten jullie geen bananen plukken haha,de bushbush midden in de natuur is een hele belevenis en de kilometers die jullie afleggen top.Mijn lievelings olifanten ook tegengekomen met giraffen enz ,prachtige foto's maken jullie het is net of wij ook mee reizen door Zuid-Afrika,veel plezier nog.groetje's
  3. Gerard:
    7 augustus 2021
    Gelukkig na het primitieve nu weer de luxe. De groeten van de kat. HIJ miauwde nog wat, maar dat heb ik niet verstaan en ben toe weer weggaan.
  4. Rijm (oma Jesca):
    8 augustus 2021
    Wat een een verschil met het vorige onderkomen. Mooie plek om op adem te komen. Met dank voor de mooie foto's. Groetjes.
  5. Beppe rikkie:
    8 augustus 2021
    Mooie plaatjes ik zie die hotels op c p zo volg ik jullie en kan zien waar jullie zijn. Mooi om dat in het echt te beleven ,en genieten maar.
  6. Gerard:
    8 augustus 2021
    Ik heb gemerkt dat jullie genieten van de reis. Ik hoop allemaal en de stemming optimaal.
  7. Ilonka:
    9 augustus 2021
    Echt supergaaf!! Ziet er fantastisch uit!! Zo fijn dat jullie heerlijk aan het genieten zijn van al het natuurschoon.