8 augustus, Macleantown

10 augustus 2021 - Kokstad, Zuid-Afrika

IMG-20210805-WA0000Over zicht van Dung BeetleIMG-20210807-WA0004Op weg naar het Addo park.

Vanmorgen opgestaan. Een heerlijk ontbijt genoten. Nog een tijdje genoten van de lodge.

DSCN0325DSCN0327Die lopen hier op het terrein. Het terrein is niet afgesloten door een hekDSCN0329

DSCN0332Nick en Thomas op het zonnedek.

Het wordt vandaag aardig warm 28 tot 33 graden,

We worden om 10 uur opgehaald om ons weer naar de bus te brengen, dan gaan we op weg naar Coffee Bay. Zo'n 300 km rijden. Het was een zeer slechte weg om te berijden, de eerste 60 km zaten vele potholes (gaten) in de weg. En de laatste 12 km een opgedroogde zandweg die af en toe hel slecht was vanwege vele stenen op de weg. Morgen 9 augustus gaan we weer verder en hopelijk zonder al te veel problemen terug naar de N2. Een stuk van 77 km daar doen we 1,5 uur over. Als het kan zal ik er foto's van maken.

We zijn ook naar de Hole In The Wall gelopen, een wandelingetje van 20 minuten heen en weer terug.

DSCN0336DSCN0337

DSCN0346De zonsopgang vanuit het huisje

DSCN0353The Hole in the WallDSCN0361DSCN0359DSCN0358We kwamen nog een jong stel tegen die nog familie hadden in Nederland. Elkaar op de foto genomen.DSCN0367Heel veel ingezoomd Nick en Thomas op de rotsen bij de zee.

Ik had geen internet en vandaar de het verlate verhaal over Coffee bay, we zijn inmiddels in Kokstad aangekomnen, bij ANEW Resort Ingell Forest.

We gaan eerst lunchen en dan zijn de kamers klaar.

Thomas en Nick gaan met de mountenbike fietsen. Er is nog veel te doen hier.

De Dekkers

1. Olga:
    10 augustus 2021
    Wat weer een mooie foto's 👍😃
  2. Trudy:
    Mooi verslag weer hoor!
    Fijne reis weer verder!
  3. Beppe rikkie:
    10 augustus 2021
    Wat een reis om nooit te vergeten. hier is veel regen en onweer maar het word beter nog veel plezier en geniet er van gtoeten.
  4. Caroline Holtkamp:
    10 augustus 2021
    Mooie foto's! Wat heerlijk dat jullie zo aan het genieten zijn, echt een reis om nooit te vergeten!
    Nog veel plezier en geniet
  5. Elles:
    11 augustus 2021
    Wat genieten jullie joh !! Geweldig hoor!!