21 augustus, Berg en Dal

24 augustus 2021 - Ehlanzeni, Zuid-Afrika

We gaan met zijn 6en op pad rond Berg en Dal.
Hans en Joan blijven op het camp, ze hebben het huisje bij het hek. Dus bij de rand van het park.
Patrick rijdt deze keer en we zijn gespitst om de leeuw en de andere katachtigen te vinden.

We beginnen en 3 km. van het kamp ligt een buffel die is gedood. Er zijn veel gieren in de omgeving, maar verder geen roofdieren in de buurt. We gaan weer verder en komen van alles tegen en op een gegeven moment zien we 2 neushoorns tegen die de weg oversteken. Verder zien we veel dezelfde dieren die we al gezien hebben. Maar het blijft mooi om te zien hoe die dieren zich voort bewegen.

DSCN0518DSCN0517DSCN0516DSCN0525DSCN0532DSCN0534DSCN0536DSCN0541DSCN0545DSCN0546DSCN0554DSCN0571DSCN0585DSCN0590

Na de lunch gaan we verder en komen weer op de plek waar die buffel lag en dit keer staan er veel auto's eromheen.
En ja hoor daar was een leeuw bij de dode buffel. We konden het allemaal goed zien. We hebben er veel foto's genomen en er een tijd gestaan. Na een klein uur zijn we weer verder gegaan terug naar het camp.

DSCN0601DSCN0603DSCN0859DSCN0597

We gingen naar Hans en Joan om te braaien en gezamelijk te eten.
Hans en ik kwamen daar aan en 10 minuten later kwamen een kudde olifanten langs het hek lopen. Een hele hoop. Later kwam er 1 olifant echt dicht bij het hek. Indrukwekkend hoor. En zo ging het de hele avond door. Heel mooi om mee te maken.

DSCN0869DSCN1270

DSCN1271

De Dekkers

1. Beppe rikkie:
    24 augustus 2021
    Hans heeft wel wat van zijn oom valt me op.
  2. Caroline Holtkamp:
    24 augustus 2021
    Zo gaaf! Daar krijg je toch nooit genoeg van hé...jullie hebben echt vanalles gezien hé...
    Enjoy 😍
  3. Monique:
    24 augustus 2021
    Het blijft overweldigend, zo mooi